17 Temmuz 2012 Salı

Mert Adil Giray Kimdir - Dr. Banu Çiftçi Boşanma ve Tazminat Davası

. 17 Temmuz 2012 Salı




Dr. Banu Çiftçi, “Beni evliliğe ikna etmek için kendi hayat biçimini sakladı. Jestlerle gözümü boyadı ve evlenmeye ikna etti. Daha sonra hakaret edip, dövüp evden kovdu” iddialarıyla eşi hakkında boşanma ve tazminat davası açtı.

‘Jestle gözümü boyadı, dayak atıp evden kovdu’
ÜNLÜ kadın doğum uzmanı Dr. Banu Çiftçi, Giraylar Uluslararası Danışmanlık AŞ’nin sahiplerinden Mert Adil Giray ile tanıştıktan yaklaşık 3 ay sonra, 17 Eylül 2011’de dünya evine girdi. Çiftçi, geçtiğimiz haziran ayı içerisinde, 9 aylık eşi Mert Adil Giray’a boşanma davası açtı.


Mahkemeye sunduğu boşanma dilekçesinde kendisini “mazbut yaşantılı, düzgün bir aile hayatı olan, saygın bir mesleğe sahip, Türkiye şartlarında yüksek gelire sahip bir kişi” olarak tanıtan Dr. Çiftçi, işadamı eşiyle tanışma süreçlerini şöyle özetledi: “Mert ile tanıştığımda zor bir dönemden geçiyordum. Kendisiyle bir arkadaş ortamında tanıştık. Başlarda onunla ilgilenmiyordum ama o benim peşimi bırakmadı. Beni evliliğe ikna etmek için kendi hayat biçimini sakladı. Başkalarını araya sokarak, çeşitli jestler yaparak gözümü boyadı ve sonunda beni evlenmeye ikna etti. Samimiyetine inandığım için, 3 ay içinde kendimi onunla evli buldum.”

ÜNLÜ kadın doğum uzmanı Dr. Banu Çiftçi boşanma davası açtıEvlendikten sonra aile konutunun inşası ve tadilat masraflarının kendisi tarafından karşılandığını kaydeden Çiftçi, “Yaşadıklarım işime de yansıdı ve fiilen mesleğimi icra edemeyecek duruma gelmem nedeniyle maddi durumum kötüleşti. Mert, beni kaderime terk etti. Benim kazancımı, kendi kazancıymış gibi harcıyor” iddialarında bulundu.

500 bin TL tazminat
Mert Adil Giray’la olan evliliğinin devam etmesinin hem kişisel hem de mesleki saygınlığını zedeleyeceğini söyleyen Çiftçi, “Ben, onun geçmişini ve yaşam tarzını bilsem, onunla asla evlenmezdim. Beni kandırmıştır. Can ve mal güvenliğimin sağlanması için koruyucu tedbirler alınsın ve boşanmamıza karar verilsin. Bana, boşanma karşılığında 250 bin TL manevi, 250 bin TL de maddi tazminat versin. Yeniköy Sait Halim Paşa Caddesi’ndeki ev bana tahsis edilsin. Kocamın evi polis nezaretinde boşaltması sağlansın” dedi.
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar