27 Ekim 2011 Perşembe

2011 2012 Burs Veren Kurumlar Dernekler Vakıflar İşadamları

. 27 Ekim 2011 Perşembe

Çocukluğumuzdan itibaren ömrümüzün en güzel senelerini okullarda geçiririz ilköğretimi bitiririz liseyi bitiririz sonra aylarca üniversiteye gidebilmek için YGS yi kazanabilmek için güzel bir bölüm okuyabilmek için aylarca belki yıllarca dershanelere gideriz güzel bir hayatımız olsun diye sonra bir bakmışız üniversiteyi kazandık.Gelelim hayatın cilvesine üniversiteyi kazanmakla iş bitmiyor asıl zorluk üniversiteyi kazanmakla başlıyor. Yurt bulmaya çalışırız, burs bulmaya çalışırız. Çalışırızda çalışırız.Oysaki herkez üniversiteyi kazan herşey daha güzel olacak demiş ti ama nerde..Burs arama derdi, kaç tl burs alırım kaç para alsam geçinirim ailem destek çıkar mı yatacak yer soruları okulu bitirebilecekmiyim soruları insanı delirtir.Neyse içinizi fazla karartmayayım da asıl konuya geleyim icon smile 2012 Burs Veren Kurumlar ve Yerler




Dediğim gibi burs arama öğrencinin en büyük derdidir çünkü burs ücretleri ne kadar çok olursa o kadar iyidir bizim için. Bende size 2011-2012 senesi burs veren kurumları, vakıfları, yerleri yazacağım.

2011-2012 Burs Veren Kurumlar
Eymür Kültür Vakfı, Vehbi Koç Vakfı, TEV, Anadolu Vakfı, Hacı Ömer Sabancı Vakfı, ÇYDD, Elginkan Vakfı, TED, Tefken Vakfı, Mehmet Zorlu Vakfı, Hüsnü Özyeğin Vakfı, Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı, Kibar Eğitim Ve Sosyal Yardım Vakfı, İstanbul Ticaret Odası Bursu, Yükseköğrenim (lisans) Bursları, Yüksek Lisans Bursları, Doktora Bursu, Üniversite Lisans Burs Programı, Yurt Dışı Doktora Burs Programı, Yurt Dışı Araştırma Bursu, Son Sınıf Lisans Öğrencileri İçin Yurt İçi Lisansüstü Programı, Yurt Dışı Yüksek Lisans Burs Programı, Halis Toprak Vakfı, Emin Horoz Eğitim Vakfı, İstek vakfı bursu, İstanbul Teknik Üniversitesi bursu, Galatasaray Eğitim Vakfı, boğaziçi Üniversitesi bursu, Sema Yazar Gençlik bursu, Uran bursu, 21′inci Yüzyıl Eğitim ve Kültür bursu, Başbakanlık bursu, Türkiye Petrolleri bursu, Milli Eğitim Bakanlığı bursu, Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu bursu, İzmir Ticaret Odası bursu, İş Dünyası bursu, Sağlık ve Eğitim vakfı bursu, İzzet Baysal Vakfı bursu, Teknik Eğitim vakfı bursu, Türk Anadolu Vakfı bursu, Ensar vakfı bursu, Sanko Vakfı, başbakanlık bursu




2012osym.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar