30 Kasım 2011 Çarşamba

2012 Açık Öğretim AÖF Kayıt Yenileme Başvuru Tarihleri

. 30 Kasım 2011 Çarşamba

2011-2012 öğretim yılı kayıt yenileme işlemleri Kasım ayının sonuna doğru başlayacak ve Aralık ayının son haftasını sona erecektir. Kayıt yeniletecek öğrenciler, Öğretim Gideri ve Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı 1. taksitlerini (veya tamamını) yukarıda belirtilen tarihler arasında ödemek zorundadırlar. Ödemeyi, Vakıfbank Internet Şubesinden, Vakıfbank ATM'lerinden, 444 0724 Vakıfbank Telefon Bankacılığından yapabileceklerdir. Belirtilen tarihlerde ödemelerini yapmayan öğrencilerin KAYITLARI YENİLENMEZ ve bu öğretim yılında sınavlar dahil hiçbir öğrencilik hakkından yararlanamazlar.



2011 - 2012 eğitim öğretim döneminde Açık Öğretim FakÜltesi Kayıt yenileme tarihleri kesinleştiğinde konumuz güncellenecektir.




forumdas.net
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar