30 Kasım 2011 Çarşamba

2012 Açıköğretim AÖF Harçları Harç Ücretleri Ne Kadar

. 30 Kasım 2011 Çarşamba

2012 açıköğretim harçları ne zaman yatırılacak ? Açıköğretim 2011-2012 kayıt yenileme harç ücretleri;
•Sınıfını geçen öğrenciler için 250 tl kayıt yenileme tarihleri içinde, 250 tl şubat ayının sonuna kadar yatırmaları gerekiyor.
•Sınıfta kalan öğrenciler kaç yıldır aöf de okuduklarına göre 220 tl - 250 tl arası bir rakamı kayıt yenileme tarihleri içinde, 220tl - 250tl arası bir rakamı Şubat ayının sonuna kadar yatırmaları gerekiyor.
•- Okul Öncesi Öğretmenliğinin 3. ve 4. sınıfına geçen öğrenciler 330 tl kayıt yenileme tarihleri içinde, 325 tl Şubat ayının sonuna kadar yatırmaları gerekiyor.
•İkinci üniversite kapsamında okuyanlar yukarıda yazılı olan rakamlardan her taksitte bir 50tl daha fazla ödeyeceklerdir.

2012 Açıköğretim Harçları, 2012 Açıköğretim Harç tarhihleri ile ilgili açıklama ve gelişmeler güncellenecektir..




forumdas.net
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar