Akdeniz modasının öncü markası DeFacto; 2003 yılında kuruldu. Markalaşma sürecinde kendisini “Akdeniz modasının Dünyada ve Türkiye’deki öncü markası” olarak konumlandıran DeFacto, günlük hayatın yanında iş hayatında da kullanılan şık ve rahat tasarımlarıyla ön plana çıkıyor. 2004 yılında Alman bir grup işe çalışarak '' mağazacılık'' deneyimlerine başlayan, Türkiye’de “Akdeniz” modası denildiğinde ilk akla gelen marka olmayı başaran DeFacto bugün; Türkiye genelinde 103 DeFacto shop mağazası, 400 e yakın seçkin corner bayisi, yurtdışında 4 shop mağazası ve 63 corner bayisi ile Türkiye’nin hazır giyim perakendeciliği alanında faaliyet gösteren en büyük markalarından biri haline geldi.
Fırsatları yatırıma dönüştüren DeFacto, kaliteli insan kaynağına verdiği önemle kısa sürede modada trendleri belirleyen ve “Akdenizli” hayat tarzını sunan bir marka haline geldi. “Koşulsuz müşteri memnuniyeti” ilkesini benimsemiş DeFacto, Türkiye”nin dünyadaki saygın bir markası olma hedefiyle her geçen gün pazar payını artırmaktadır.
Marka kimliğine verdiği önemi mağazacılık alanında da güçlü bir şekilde hissettiren DeFacto, “Akdenizlilik” konseptine uyumlu olarak sade ve ferah tasarımlarla dizayn edilen, ‘Konsept mağazalar’, ‘Çok katlı mağaza’lar, ‘Corner Shop’lar ve diğer seçkin butik mağazalardan oluşan satış noktaları ve uygun fiyat politikası ile olduğu kadar yaygınlığı ile de ‘rahat ulaşılabilir’ bir marka olma özelliği taşırken 2003 yılında çıktığı marka yolculuğunda bugün emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor...
http://www.defacto.com.tr
Fırsatları yatırıma dönüştüren DeFacto, kaliteli insan kaynağına verdiği önemle kısa sürede modada trendleri belirleyen ve “Akdenizli” hayat tarzını sunan bir marka haline geldi. “Koşulsuz müşteri memnuniyeti” ilkesini benimsemiş DeFacto, Türkiye”nin dünyadaki saygın bir markası olma hedefiyle her geçen gün pazar payını artırmaktadır.
Marka kimliğine verdiği önemi mağazacılık alanında da güçlü bir şekilde hissettiren DeFacto, “Akdenizlilik” konseptine uyumlu olarak sade ve ferah tasarımlarla dizayn edilen, ‘Konsept mağazalar’, ‘Çok katlı mağaza’lar, ‘Corner Shop’lar ve diğer seçkin butik mağazalardan oluşan satış noktaları ve uygun fiyat politikası ile olduğu kadar yaygınlığı ile de ‘rahat ulaşılabilir’ bir marka olma özelliği taşırken 2003 yılında çıktığı marka yolculuğunda bugün emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor...
http://www.defacto.com.tr
franchisedestek.com
0 yorum:
Yorum Gönder