29 Kasım 2011 Salı

Gittigidiyor Sitesinin Sahibi Kimdir İletişim Adresi Telefonu

. 29 Kasım 2011 Salı

5 Şubat 2001 tarihinde yayına başlayan GittiGidiyor.com, alıcılarla satıcıları buluşturan bir e-ticaret sitesi yaratmak üzere yola çıkan Serkan Borançılı, Burak Divanlıoğlu ve Tolga Kabataş tarafından kuruldu.

Türkiye'de bireylerarası e-ticaretin gelişebilmesi için internet kullanıcılarına, güvenli ve keyifli bir alışveriş ortamı sunmak hedefiyle yola çıkan GittiGidiyor, 2001 yılında hem alıcıları hem de satıcıları koruyan bir ödeme-onay sistemi geliştirdi. Sıfır Risk Sistemi olarak adlandırılan bu sistem ile bugüne kadar 12 milyonun üzerinde satış işlemi sorunsuz bir şekilde gerçekleşti.

GittiGidiyor'da her gün, cep telefonu, fotoğraf makinesi, bilgisayar, giyim ve mücevher ürünlerinden; para, pul, plak, eski kitap ve dergi benzeri koleksiyon malzemelerine kadar toplam 4.000 kategoride binlerce ürün satışa sunulmaktadır.




2007 yılı Mayıs ayında dünyanın en büyük e-ticaret sitesi eBay, GittiGidiyor'a ortak oldu. Bu stratejik ortaklık ve karşılıklı know how transferiyle GittiGidiyor, hizmet çeşitliliğini artırdı. 2011 yılı Mayıs ayında eBay'in GittiGidiyor'un %93 hissesini satın alması ile GittiGidiyor tam anlamı ile eBay ailesine katıldı.

  • Gitti Gidiyor Bilgi Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş.
    Eski Üsküdar Cad. Çayıryolu Sok. No:1 PARTAŞ Center K:16 34752
    Kadıköy - İstanbul
  • Tel: +90 (216) 577 21 36
  • Sorumlu Kişi: Bahadır Kılıç
  • Destek Hattı: GittiGidiyor'un kullanımı ve işlemleriniz hakkında bilgi almak veya bir öneride, bildirimde bulunmak için, 7 gün - 24 saat hizmet veren Destek Hattımıza email gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede yanıt verilecektir.
  • Ticaret Sicil No: 515017462599



tr.wikipedia.org
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


14 yorum:

Anonymous dedi ki...

07.11.2012 saat 12.59 itibari ile benim şahsıma ait kredi kartımdan 220 tl para çekilmiş bunu nasıl ve ne amaçla çekmiş olduğunuzu öğrenmek istiyorum sizden ürün almadım bu parayı nasıl çekiyorsunuz bunu bana açıklarmısınız ali sönmez numaram 05395298614

Unknown dedi ki...

Selm ben alışveriş yaptım ama halen elime ulaşmadı

Unknown dedi ki...

05370417284 arayın beni

Unknown dedi ki...

05370416284

Unknown dedi ki...

Ben alışveriş yapmadığım halde para çekilmiş
05452508156
Arayın beni

Unknown dedi ki...

Yoksa şikayet edicem

Unknown dedi ki...

Bende cuma günü yapıştırıcı siparişi verdim daha gelmedi onay mesajida gelmedi

Unknown dedi ki...

Beni ararmisiniz 05326848434

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa dedi ki...

Ben alışveriş yaptım sparisim gelmedi kargo takip numarasida gelmedi o5456503870

Mustafa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mustafa dedi ki...

Sparisim gelmedi altı-gün oldu ücretinde ödedim 0545 650 38 70

Unknown dedi ki...

Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum ürün iade edecem beni arar mısınız 5538822174

mukail dedi ki...

ben alışveriş yapdım ürünüm gelmesi iletişime geçemiyorum arayın beni 05456231163

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar