21 Aralık 2011 Çarşamba

Sümela'nın Şifresi Temel Fragmanı izle şarkısı sözleri dinle

. 21 Aralık 2011 Çarşamba

Sümela’nın Şifresinde Çalan Şarkı Murat İbrahimbaş Volkan Konak Bu Acıtırım Canımı Dinle Şarkı Sözü

Sümelanın Şifresi Uzanamam Ben Sana Bu Acıtır Canımı Dinle Şarkı Sözleri. Bugün sümelanın şifresi adlı filme gittim. Fragmanı ilk izlediğimde başarısız olduğunu düşünmüştüm lakin filmi izleyince bu filmin gişe rekoru kırabileceği inancına direk kapıldım gerçekten film çok güzel hatta muhteşem desem yeri var. Filmde çalan bir şarkı var Sümelanın Şifresi Uzanamam Ben Sana Bu Acıtır Canımı adında. Şarkıyı volkan Konak ve Murat İbrahiöbaş seslendirmekte. Şarkının tamamı elimizde geçtiği şarkının tamamını sizlerle paylaşacağız.

Sümela’nın Şifresinde Çalan Şarkı Volkan Konak Bu Acıtırım Canımı Dinle Şarkı Sözü

murat ibrahimbaş,murat ibrahimbaş bu acıtır canımı,MURAT İBRAHİMBAŞ SÜMELANIN ŞİFRESİ,murat ibrahimbaş volkan konak dinle,sümelanın şifresi volkan konak,sümelanın şifresi volkan konak şarkısı,sümelanın şifresinde çalan şarkı,sumelanin sifresindeki şarkı,sümelanın şifresindeki şarkılar,volkan konak ve murat ibrahimbaş
Sümelanın Şifresi Uzanamam Ben Sana Bu Acıtır Canımı videosunu izlemek için aşağıdaki media playeri çalıştırınız.






internetbudur
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar