1 Ocak 2012 Pazar

Facebookta Sizi (Beni) Kimler Silmiş Engellemiş Nasıl Öğrenirim

. 1 Ocak 2012 Pazar

Facebookta seni kimler silmiş ya da diğer bir deyişle Facebookta beni kimler silmiş, facebookta beni silenleri nasıl öğrenebilirim diye merak ediyorsanız doğru yerdesiniz. Zamanında msn kullanırken beni kimler engellemiş diye merak ederken şimdilerin en popüler meselesi beni facebooktan kimler silmiş, kimler engellemiş sorusu.

Facebookta beni kimler engellemiş, facebookta beni silenleri nasıl görürüm, facebookta beni kim silmiş gibi isimler altında birçok grup var facebookta üye toplamaya çalışan. Bunlara üye olmanıza gerek olmadan facebooktan sizi silenleri görmek için kullanabileceğiniz bir program var.
Aşağıdaki indirme adresini vereceğimiz program 4 internet tarayıcısı (yani internete girdiğiniz programlar) ile de uyumlu çalışabiliyor. Unfriend Finder ile Facebookta Beni Silenleri Nasıl Görürüm sorusunun cevabını alabileceksiniz.





Unfriend Finder ı indirip yükledikten sonra yükledikten sonra Facebook sayfanızı bir kere yeniliyorsunuz, size ilk oalrak bir mesaj gönderiyor.
Daha sonra facebook arkadaş listesinden sizi silen olursa size haber veriyor. Yani dikkat ederseniz bu programı yükledikten sonra sizi silenleri gösteriyor. Eskiden sizi kimler silmiş bunu öğrenemiyorsunuz.
İNDİR : Unfriend Finder
http://www.unfriendfinder.com/download




dterdal
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar