29 Mart 2012 Perşembe

2012 Eşarp Tülbent Kenarı Mekik Oyası Kolye Modelleri

. 29 Mart 2012 Perşembe



Mekik oyası eskiden sadece tülbent kenarlarında kullanılıyordu. Şimdilerde kolye olarak kullanıldığını görünce çok şaşırdım bir okadar da beğendim. Çünkü bayanlar mekik oyası kolyeleri harika tasarlamışlar. Diğer imitasyon kolyelerden daha şık durduğunu söyleyebilirim. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.

Sevgili hanımlar; mekik oyası kolye modellerini gördünüz mü? Eğer görmediyeseniz sizler için modelleri paylaştık. Değerli hanımlar mekik oyası kolye modelleri çok kullanışlı. Aynı zamanda yaz kış kıyafetlerinizle kombin yaparak kullanabilirsiniz. Hepsi birbirinden şık olan mekik oyası kolyeler sizlerin de çok hoşuna gidecek. Evde kendiniz de kolayca yapabileceksiniz. İp ve boncuklarınızı hazırlayın ve yaratıcılığınızı kullanın. Eğer bilmiyorsanız da üzülmeyin. Çünkü yapımı çok basit. bir yakınınızdan da kolayca öğrenebilirsiniz. İstediğiniz modeli farklı boncuk ve iplerle de işleyebilir keyifle takabilirsiniz. Yaz aylarında rengarenk mekik oyası kolyelerinizle sizler de çok şık görünün.

2012 mekik oyası kolye modellerini inceledim çok şık buldum. Otantik bir havası olan kolyeler sizleri farklı gösterecek. El emeğiyle yapılan kolyeler çok sevimli duruyor. Kendiniz evde işleyerek ticarete de atılabilirsiniz Neden olmasın ? İşte 2012 mekik oyası kolye modelleri.. Kolay gelsin hanımlar..

2012 mekik oyası kolye modelleri

Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar