8 Mart 2012 Perşembe

Nüfusunun %85′i Kadınlardan Oluşan Ukrayna'daki Şehir Lviv

. 8 Mart 2012 Perşembe

Ukrayna’nın batısında bulunan Lviv şehrinin nüfusunun yüzde 85′i kadınlardan oluşmakta.
Şehrin detayları bu gün çıkan bir haberle birlikte bütün internet ortamında kopyala yapıştır şeklinde yayılmakta. Ukrayna’ya ve Lviv’e daha fazla dikkat çekmek isteseydim böyle bir viral reklam yapardım heralde.
Öte yandan Ukrayna Devlet Başkanı Viktor Yanukoviç geçtiğimiz günlerde Davos’ta düzenlenen Dünya Ekonomik Forumu’nda ülkesiyle ilgili şu sözlerle dikkati çekmişti.
“Ukrayna’da bahar aylarında kentlerimizde kadınlar soyunmaya başlayacak. Bu güzelliği görmek, mükemmel bir şey.”
2012 Avrupa Futbol Şampiyonasına da ev sahipliği yapacak olan iki ülkeden biri olan Ukrayna eline geçen bu fırsatı her kulvarda değerlendirecek gibi görünüyor.
Bu arada küçük bir not: Ukrayna’da bir kaç kez bulundum. O dönem içerisinde gördüklerim gerçekten beni bu ülkeye hayran bırakmıştı:) Yolda yürürken gördüğünüz kadınların %50 sinin çok güzel, %25′inin güzel kalanlarınnı da diğerleri olarak sınıflandırabileceğimiz cennet topraklar. Herşeyden önce giyinmeyi, süslenmeyi ve yürümeyi (okulda catwalk mı gösteriyorlar hepsine) çok iyi biliyorlar. Yaşadıkları kültürdeki serbestlik hissi bu konuda zirve yapmalarına sebep oluyor zannımca. Herkesin ömründe bir kez görmesi gereken bir yer olduğunu söylemeliyim.
Yazıyı daha da fazla uzatmadan sizi oraların güzellikleriyle başbaşa bırakıyorum.


linklup
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar