27 Haziran 2012 Çarşamba

KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans Başvuru Kılavuzu İndir

. 27 Haziran 2012 Çarşamba


KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavı başvuruları 18 Haziran 2012 Pazartesi günü başlayacak ve 11 Temmuz 2012 tarihinde sona erecek.
KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavına başvurular 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu’nda yer alacak açıklamalar doğrultusunda yapılacak. 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu aşağıdaki linklerde yer almaktadır.
2012 KPSS  Ortaöğretim ve Önlisans düzeyinde 23 Eylül 2012 tarihinde Pazar sabah ve Pazar öğleden sonra olmak üzere iki oturumda yapılacak. Sınava milyonlarca adayın başvuru yapması ve katılması bekleniyor.
2012 KPSS’ye ortaöğretim ve ön lisans mezunları ile bu öğrenim düzeylerinden 2 yıl içerisinde mezun olabilecek durumda olan adaylar girebilecekler.
KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavı başvuru işlemleri, 18 Haziran-11 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılabilecek. Başvurular, başvuru merkezlerince yürütülecek. Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri KPSS’de başvuru merkezi olarak görev yapacaklar.
Sınava katılmak isteyen adaylar, 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu ile Aday Başvuru Formuna, başvuru süresi içinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ve memurum.biz’den ulaşabilecekler. ÖSYM tarafından kılavuzun dağıtımı ve satışı yapılmayacak.
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Kılavuzunda; başvurma, sınav, değerlendirme ve yerleştirme ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer alacak. Sınava başvuracak adayların 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu’nu dikkatle incelemeleri gerekiyor.
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Bilgileri
 Başvuru Kılavuzu
 Aday Başvuru Formu
 Başvuru İşleminde Ortaöğretim Adaylarının İzleyeceği Yol
 Başvuru İşleminde Ön Lisans Adaylarının İzleyeceği Yol
 Başvuru Merkezleri
 Adres İline Göre Tercih Edilebilecek Sınav Merkezleri
-
ALTERNATİF LİNKLER

2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Bilgileri
 Başvuru Kılavuzu
 Aday Başvuru Formu
 Başvuru İşleminde Ortaöğretim Adaylarının İzleyeceği Yol
 Başvuru İşleminde Ön Lisans Adaylarının İzleyeceği Yol
 Başvuru Merkezleri
 Adres İline Göre Tercih Edilebilecek Sınav Merkezleri
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar