11 Haziran 2012 Pazartesi

Prof. Dr. Emre CİNGİ Kimdir, Özgeçmişi

. 11 Haziran 2012 Pazartesi


1941 tarihinde Nevşehir’de doğdum. 1960 yılında Ankara Atatürk Lisesini bitirip, aynı yıl Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesine girdim. 1966 da Fakülteyi bitirip, aynı gün Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi KBB Kürsüsünde asistan olarak göreve başladım. 1969 da KBB uzmanı oldum. Aynı kürsüde uzman asistan olarak çalışmaya devam ettim. 1971 de Ankara Üniversitesi Diyarbakır Tıp Fakültesi KBB kürsüsüne atandım. Öğretim görevlisi olarak çalışırken yedek subay olarak askerlik görevimi Edremit Askeri Hastanesinde tamamladım. Askerlik görevimin bitiminde tekrar aynı göreve döndüm. 1975 de Üniversite doçenti oldum. KBB Kürsü Başkanı, Fakülte Kurulu, Yönetim Kurulu, Senato, Üniversite Yönetim Kurulu üyeliği görevlerini yaptım. 1980 yılı başında Anadolu Üniversitesi Tıp Fakültesi KBB Kürsüsü / Eskişehir’e atandım. 1980 kasım ayında profesörlüğe yükseltildim. 1980-2003 yılları arasında Anabilim Dalı Başkanlığı yaptım. 1982 de Cerrahi Tıp Bilimleri Bölüm Başkanı olarak görevlendirildim. Ayrıca uzun yıllar Fakülte Kurulu, Yönetim Kurulu, Üniversite Yönetim Kurulu, Senato Üyeliği, Yayın Komisyonu Başkanlığı görevleri yaptım. Kısa süreli olarak İngiltere Bristol Royal Infirmary Hosbital ENT Kliniğinde ve New York University ENT Kliniğinde observer olarak bulundum.

Eskişehir ve yöresi KBB Derneği, Türkiye KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Derneği, Ulusal Rinoloji, Ulusal Laringoloji Derneği üyesiyim.

Dünyanın muhtelif ülkelerinde ve Türkiye’de düzenlenen çok sayıda kongrede görevlendirildim..

Yurt içinde 65, yurt dışında 21, toplam 86 tebliğ sundum, yerli dergilerde yayınlanmış 120 ve yabancı dergilerde yayınlanmış 31, toplam 151 makalem bulunmaktadır. 1975, 1982 ve 1995 de KBB Ders Kitabım 6000 adet yayınlanmıştır. Kitaplarımın tamamı bitmiştir. İyi derecede İngilizce ve orta derecede Fransızca bilmekteyim. Evliyim, 1972 ve 1974 doğumlu 2 oğlum vardır. Eşim M. İpek Cingi de aynı Fakültede Farmakoloji Profesörüdür.


http://www.emrecingi.com/ozgecmis.htm
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar