22 Ağustos 2012 Çarşamba

İzmir SBS Sıralaması Açıklandı

. 22 Ağustos 2012 Çarşamba


İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açıkladığı Ortaöğretime Yerleştirme Puanı (OYP) verileri açıklandı. Karşıyaka Özel Yamanlar İlköğretim Okulu İzmir birincisi olurken; Menemen Özel Yamanlar Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu ikinci; Bornova Özel Yamanlar Ö

- İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün açıkladığı Ortaöğretime Yerleştirme Puanı (OYP) verileri açıklandı. Karşıyaka Özel Yamanlar İlköğretim Okulu İzmir birincisi olurken; Menemen Özel Yamanlar Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu ikinci; Bornova Özel Yamanlar Özyurt İlköğretim Okulu da üçüncü oldu.

Yamanlar Eğitim Kurumları, İzmir'deki en başarılı ilk altı okul arasında beş ilköğretim okulu ile dikkat çekti. Öte yandan İzmir ve ilçelerindeki toplam 687 ilköğretim okulu arasında ilk 33 okul özel okullardan oldu. İlk 50 okul arasındaki devlet okulu sayısı ise 14'te kaldı.
SBS SIRALAMASI AÇIKLANDI:
Başarılarının tesadüf olmadığını belirten Özel Yamanlar Eğitim Kurumları Genel Müdürü Sebahattin Kasap, "Okullarımız altı yıldır, puan ortalamasında il birinciliğini kaptırmıyor. Bu yılda ilk altıda beş ilkokulumuz yer aldı. Okullarımızın kazandığı bireysel başarılarının yanında, kitlesel başarılar da okullarımızın kalitesini ortaya koyuyor” şeklinde bir değerlendirme yaptı.

Kaynak: IHA
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar