18 Ocak 2012 Çarşamba

2012 Şubat Öğretmen Ataması Alımı Kesin mi? Atama Olacak mı?

. 18 Ocak 2012 Çarşamba

İnternet ortamında Şubat ayında öğretmen atamasının yapılacağına dair gözlemlediğimiz çeşitli bilgiler yer almaktadır. Şubat öğretmen atamasının kesinleşmemesi ve resmi açıklama yapılmamakla birlikte bu bilgileri paylaşma gereği duyduk.





Şubatta öğretmen ataması yapılacağı ile bazı açıklamalar Sayın Bakan’la görüşen ve bu konuda kendi görüşlerini açıklayan Zaman Gazetesi parlamento muhabiri ve yazarı İsa Yazar’ın twitter adresinde yer alıyor.

subat atamalari 2012 Şubat Ayı Öğretmen Atması Kesin Olacak mı?Atama bekleyen öğretmen arkadaşlar, biraz önce Bakan beye sordum. Açık cevap vermedi, ama benim anladığım atama olacak.
Bakan beyin sözlerinden bir çalışma olduğunu anladım…………………..Ama ayrıntı vermiyor……
Sizler için ısrarla sordum, ama anladığım erken açıklama yapıp kendini bağlamak istemiyor…
Benim Bakan’dan edindiğim izlenim Şubat’ta atama olacağı yönünde….
Öğretmen atamasını bakanlık düzeyinde de takip ediyorum, sizleri her fırsatta bilgilendireceğim….
Atama bekleyen öğretmen arkadaşlar, Sayın Bakan’ı uzun süredir tanıdığım için tarzını biraz biliyorum…
bir şeyi yüzde 100 olgunlaştırmadan açıklama yapmıyor….
Örneğin eş durumu tayinlerle ilgili kısa bir süre önce yaptığım görüşmede bu konudaki ısrarlı talepleri kendilerine sormuştum…
tabir yerindeyse ser verip sır vermemişti… ancak bi kapı açılacağını hissettirmişti..
Nitekim birkaç gün sonra eş durumu tayinini açtı. bence öğretmen atamaları için de aynı şeyi yapacağını düşünüyorum…
Bakan bey bugün Konya’da çok sayıda atama bekleyen öğretmeni dinledi. bi arkadaşa da ben yardımcı oldum, bakan beyle görüşebilmesi için.
Bakan beyle görüşen öğretmen adaylarının hepsi umutlu ayrıldı
Bakan bey, görüştüğü arkadaşlara çalışma yürüttüklerini, sabırlı olmalarını tavsiye etti…
sayı konusuna ısrarla girmedi, haber alınca yazacağım…
Tahmin ediyorum bu hafta içi öğretmen ataması ile ilgili bir açıklama yapılır ya biz bir bilgi alabiliriz…
27 binden fazla olacağını sanmam…
ins 25 bin olur en az… ama benim tahminim 10-15 bin arası…
atama olursa rakamın bu civarda olacağı duyumları var… kimileri de 25 bine kadar çıkabileceğini söylüyor.. ama kesin bi şey yok.
bu kadar kesin olsa dün bakan beye ısrarla sordum açık bi şey söylerdi… benim kanaatim maliye’nin onayı bekleniyor..
Prensip olarak kesinleşmeyen ve resmi açıklama yapılmayan konularda içerik oluşturmuyoruz. Bununla birlikte konuya vakıf Zaman Gazetesi yazarı Sayın İsa Yazar’ın açıklama ve gözlemlerinin doğru olma ihtimalinin de yüksek olduğunu tecrübelerimize dayanarak belirtelim.

Öğretmen adaylarının haklı olarak yoğun baskısı ve yarı yıl tatilinin yaklaşması önümüzdeki hafta şubat öğretmen ataması ile ilgili bir açıklama yapılabileceğini gösteriyor.


internetduragi
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar