26 Mayıs 2012 Cumartesi

Mehmet Topal Fenerbahçe'ye Transfer Olacak mı ?

. 26 Mayıs 2012 Cumartesi


Söz Mehmet'te!

Mehmet Topal, Fenerbahçe'yle ilgili transfer iddiaları için Milli Takım kampında şu yorumu yaptı; kader kısmet!

Valencia formasıyla göz dolduran, İspanya’da top çalma başarısı nedeniyle “Örümcek” lakabı takılan Mehmet Topal, Ay-Yıldızlı ekibimizin Avusturya’da yaptığı kampta F.Bahçe’nin transfer teklifi konusunda renk vermemeye çalıştı.


Lig TV’ye konuşan Mehmet Topal, “Türkiye’ye dönmeyi kısa vadede düşünüyor musun?” sorusuna “Şu an bunları çok fazla düşünme imkanım olmadı. Ben daha çok milli takımı düşünmek istiyorum. Her şey kısmet işi tabii bilemeyiz. Ben biraz da kadere inanan insanım. İşimi en iyi şekilde yapmaya çalışan bir insanım. Böyle olunca teklif almanız doğal. Zaman, şartlar neyi gösterir bilemeyiz, her şeyin hayırlısı” ifadesini kullandı.


Topal, F.Bahçe’nin anıldığı Türkiye’den transfer teklifleri için de “Tabii menajerimle görüşüyorlardır illa ki. Ama ben bu konuların dışında kalmak istiyorum, kafamı karıştırmak istemiyorum” diye konuştu.


Milli yıldız, F.Bahçe’nin takım arkadaşı Tino Costa’ya ilgisi için de “İyi futbolcu. İki sezondur tüm maçlarda yan yana oynama fırsatı bulduk” değerlendirmesini yaptı.


“BENDEN MEMNUNLAR”
Mehmet Topal, önceliğinin Avrupa’da kalmak olduğunu da vurgulayıp “2 yıl daha sözleşmem var. Her şey kısmet. Herkes benden memnun. Teklif gelmesi de normal. Ama ben kafamı transferle karıştırmak istemiyorum. Ancak zaman bize neyi gösteririz bilemeyiz” dedi. Topal, Premier Lig’in
hayalini süslediğini de sözlerine ekledi.


Kaynak: htspor
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar