7 Mayıs 2012 Pazartesi

Trabzonspor Fenerbahçe maçı sonrası yaşanan olaylar - Soyunma Odası

. 7 Mayıs 2012 Pazartesi


Soyunma odasında birbirlerine girdiler

06.05.2012 21:21:38 Trabzonspor - Fenerbahçe maçının ilk yarısında yaşanan gerilim soyunma odası koridorlarına da yansıdı. Fenerbahçeli futbolcu Semih Şentürk'ün de Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'i yumrukladığı iddia edildi.


Avni Aker'deki mücadelenin ilk yarısında oyun dakikalarca durdu. Özellikle ilk 45 dakikanın son bölümünde Emre Belözoğlu ile Didier Zokora arasındaki kavga soyunma odası koridorlarında da devam etti.

Soyunma odasında birbirlerine girdilerSoyunma odasına girilirken Fenerbahçe tercümanı Samet Güze'in saçı çekildi. Bunun üzerine tansiyon bir kez daha yükseldi. Koridorda futbolcular birbirine girdi.


Fenerbahçeli futbolcu Semih Şentürk'ün de Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'i yumrukladığı iddia edildi.


Yaşanan gerginliği diğer futbolcular ve iki takım teknik direktörü gidermeye çalıştı.


Kaynak: http://spor.mynet.com/haber/soyunma-odasinda-birbirlerine-girdiler/49468


Şok iddia: Sadri Şener bana küfretti

Trabzonspor karşısında forma giymeyen Semih Şentürk, devre arasında Sadri Şener'in kendisine küfrettiğini söyledi.


Fenerbahçeli Semih Şentürk'ten şok iddia!..

Şok iddia: Sadri Şener bana küfrettiSpor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu 5. haftasında Trabzonspor'u 3-1 yenen Fenerbahçe'de karşılaşmada forma giymeyen ancak devre arasında yaşanan olaylarda başrollerden birisini oynayan Semih Şentürk, maçın ardından şok bir iddiada bulundu.


Devre arasında Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener'le çıkan olaylar konusunda konuşmaya gittiğini ifade eden Semih, "Sadri Şener bana ağır bir küfür etti. Üstünde durulması gereken bir olay. Buraya kaç kere geldi. Hiç böyle bir olay yaşamadım. Sadri Şener’i kınıyorum" dedi.


Fenerbahçe'nin başarılı file bekçisi Volkan Demirel ise önlerinde iki final maçı olduğunu vurgularken, "Maçla ilgili söylenecek bir şey yok. Maçlar başlamadan da iki kupayı alacağımızı söyledim. İddialı konuşmayı seviyorum. Geçen hafta maç kaybettik. Ama inancımızı hiç kaybetmedik. Çok iyi oynadık. Kupayı da şampiyonluğu da alacağız" şeklinde konuştu.


Son haftaya kalan şampiyonluk yarışı hakkında ise tecrübeli kaleci, "Fenerbahçe zoru seviyor. Bu sene çok zorlukla geçirdik. Sona geldik. Son adımı atarak çok anlamlı olan kupayı başkanımıza ve taraftarımıza armağan edeceğiz. Bu takımla guru duyulması gerekiyor" diyerek sözlerini tamamladı.


Kaynak: http://spor.milliyet.com.tr/sok-iddia-sadri-sener-bana-kufretti/spor/spordetay/07.05.2012/1537148/default.htm

Sadri Şener: Emre'yi bulmaya gittim

Avni Aker'deki maçın devre arasında koridordaki kavgaya karışan ve Semih'le tartışan Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, tribünden aşağıya neden indiğini açıkladı.


"Emre parmağı ile bana işaret yapıp, bir sürü laf söyledi. Ben de onu bulmak için aşağı indim. Semih de bizim bir yöneticiyle kavga ediyordu, onların arasına girdim. Emre'yi bulamadım. Emre, Türkiye Cumhuriyeti'nin problemi!"


Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, Avni Aker'in soyunma odasında yaşananları anlattı.

Kanaltürk'teki Telegol programına konuşan Şener şunları söyledi:


'3-1 yenildik, F.Bahçe'yi tebrik ediyorum. Ben Trabzon'da yumruk yumruğa kavga eder miyim? Semih Şentürk kaç yaşında ben kaç yaşındayım? O ne eğitim gördü, ben ne eğitim gördüm?


TERBİYELİ OL, SEN KAPTANSIN
Sadri Şener: Emre'yi bulmaya gittim

Ben aşağı tribünde oturuyordum, (Emre) parmağı ile bana işaret yapıp, bir sürü laf söylüyor, bu bir. Ben de onu bulmak için aşağı indim. Semih de bizim yöneticilerden biriyle kavga ediyordu. Onların arasına girdim,


Emre'ye ulaşamadım. Konu bu... Ulaşsam şunu diyecektim: 'Yaşın 32, ben 61. Biraz daha saygılı ol Terbiyeli ol, takım kaptanısın.'


TOLGA'NIN ANNESİNE KÜFÜR


Zokora'nın şeyi, adam öldürme, o mu önemli, bir futbolcunun başkana bir laf söylemesi mi? Ben deli miyim, kalkıp aşağı ineceğim, çocuk muyum? Gözlemci raporunda okursunuz, doğru yazarsa. Semih geldi önüme. Kalabalıktı orası.


Bir tercüman çocuk varmış, uzun saçlı (Samet Güzel). Tolga'nın kanser olan annesine ölümü, günleri sayılı olan annesine küfrediyormuş, ben ne yapayım?


KORNERDE TAHRİK ETTİ


Durup dururken Sadri iner mi aşağı? Ama Emre, bu Türkiye Cumhuriyeti'nin bir problemi ama siz de pohpohlayıp duruyorsunuz. Adam ırkçılıktan gidiyor, hakaretten ceza alıyor. Çıt çıkmıyor. Her korneri atmaya o gidiyor, neden çünkü ona öyle dediler. Millet bir şey atsın kafaya diye.'


BAŞKANLIĞI BIRAKABiLiRiM


Yumurta attı Trabzonlu taraftarlar. Herhalde artık beni istemiyorlar, ben de bir çaresine bakacağım. Konuşuruz arkadaşlarla.


ŞENOL HOCA'YA SORUN


F.Bahçe çok güzel oynadı. Kendilerini tebrik ediyorum. Bu maçı 3 gün de oynasak F.Bahçe kazanırdı, biz kazanamazdık. O teknik soru. Cevabı benim değil. Onu hocaya sorarsınız.


UTANDIM GiTMEDiM


F.Bahçe geçen hafta 'Bu işlerin baş sorumlusu Sadri Şener'dir' dedi. Ben de onların yanına gitmeye utandım. 'Hoş geldiniz' demeye de utandım. Nihat Özdemir kardeşim önünde yazılanı okur kendisi, diyemez.


Kaynak: http://www.haber7.com/spor/haber/877499-sadri-sener-emreyi-bulmaya-gittim
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar