7 Aralık 2011 Çarşamba

2012 İzmir Büyükşehir Belediyesi Personel İşçi Alımı İş Başvurusu

. 7 Aralık 2011 Çarşamba

İzmir Büyükşehir Belediyesi personel alımı 2012, İzmir’de ikamet eden pek çok takipçimizi ilgilendirmektedir. İzmir Belediyesi 2011 yılında, birçok işsize iş imkanı sağlamıştır. Sadece 350 tane itfaiye eri alımı yapmıştır.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin kadrosuna katacağı personelde aradığı bazı özellikler vardır. Bu özellikleri taşıyan ve ilana başvuran adaylara hem sözlü hem yazılı sınav yapılır. Sınavları başarıyla geçen adaylar belediye bünyesinde çalışma şansı, kariyer sahibi olma imkanı bulurlar.

İzmir Belediyesi personel alımı, sözlü, yazılı sınavlar ve başvurularla ilgili detaylar hakkında bilgi sahibi olmak için resmi websitesini ziyaret edebilirsiniz. Sitede yer alan insan kaynakları bölümüne girerek cv’ nizi oraya kaydedebilirsiniz.


İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 2012 yılı personel alımıyla ilgili ilanları önümüzdeki günlerde sitemizde bulabilirsiniz. Eğer sizde belediyede çalışmak istiyorsanız, sitemizi sık sık takip ederek ilanlara başvuruda bulunabilirsiniz.




iscipersonel.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


7 yorum:

mustafa gür dedi ki...

merhabalar. adım MUSTAFA GÜR izmirde oturmaktayım 1989 dogumluyum lise mezunuyum daha önce lezita abalıoglu et enterge tesinde çalıştım daha sonra harfiyat ve kanazilasyon işinde çalıştım şuanda izmir büyük şehir belediyesinde iş arıyorum. lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim.SAYGILARIMLA irtibat 05350456053

Anonymous dedi ki...

Merhaba ben SATILMIŞ GÜÇTEKİN. 1987 doğumluyum. Elektrik teknisyeniyim,B sınıfı ehliyetim var ve 2.5 yıl güneydoğuda uzmançavuş olarak görev yaptım. belediyenizde uygun pozisyonlarda(zabıta, itfaiye eri, şoför...) çalışmaktan memnuniyet duyarım.
TEL: 05312128919

Anonymous dedi ki...

Merhaba ben ALPAY PEKŞEN EVLİ 3ÇOCUK BABASIYIM İZMİR MENEMENDE OTURMAKTAYIM BELEDİYENİZDE UYGUN POZİSYONLARDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA İYİ ÇALIŞMALAR TEL:05367924533

Anonymous dedi ki...

mrb,şu günlerde seçim arafesine girdiğimiz günlerde iş başvurusu için gidiğimizde şirketler ,belediye binası 3.kat insankaynakları diyorlar fakat ordada yüzümüze bakan yok ,elimiz boş dönüyoruz.işe alınanlara baktığımızda nerde akp li ,dp,mhp li var onlar ,seçim için onlarada ihiyaç vardır diyoruz inanın onlar gelmeyecek onların oyu hatta çalışan personelden çoğu akp izmir için daha hayırlı olacak diyorlar,inanamıyorum ne kadar büyük tehlike .biz insan ayrımı yapmıyoruz bende alevi kökenli vatandaşım ama bizim örgütlerin tabanını unuttuğunu inanıyoruz.nasıl akp kendi idolojisine sahip personelle yol alıyorsa bizim örgütümüzünde bize sahip olmasını istiyoruz .sayın aziz başkanım bizlere sahip çıkmanı istiyoruz saygılarımla okan bağrıyanık 05379677033 .

Anonymous dedi ki...

merhaba ben gökhan nizam belediyenizde bana uygun pozus yonda iş istiyorum meslegim oto elektirik kalfasıyım b sinifi ehliyetim var 1990 dogmlum bekarım işe ihtiyacım var isizim bicevap bekliyorum saygılarla

emre dedi ki...

merhaba ben emre köpsen izmir büyükşehir belediyesi aşevine aşçı olarak başvuru yapmak istiyorum 12 yıldır izmirin önde gelen restoranlarında aşçı ve pide ustası olarak çalıştım.Belediyemizde bana uygun bir pozisyonda çalışmak istiyorum saygılarımla.e-mail:emre_kopsen@hotmail.com
0 507 628 54 52

Anonymous dedi ki...

iyi günler ben 4 yaşında bir kız çocuğu annesiyim lise mezunuyum eşimden ayrıldım işe ihtiyacım var hiçbir gelirim yok sigortam yok çalişmak zorundayım saygılarımla medine yavuz 05069273178 02322371855

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar