7 Aralık 2011 Çarşamba

2012 Petkim Personel Eleman Alımı İş Başvurusu

. 7 Aralık 2011 Çarşamba

Pektim personel alımı 2012, Türkiye’nin petrokimya alanında en önemli kurumlarından birinde çalışmak isteyen takipçilerimizi ilgilendirmektedir. Pektim 2011 yılında 250 civarında teknik personel alımı yapmıştır. Yaptığı işçi alımlarıyla işsiz pek çok vatandaşımıza iş imkanı sunmuştur. Pektim yılda 3,2 milyon ton brüt üretim gerçekleştirmektedir. Bunun yanı sıra da insana ve çevreye saygılı üretim yaparak, ülke ekonomisine katkı sağlamaktadır.

Pektim’in insan kaynakları politikasıyla ve temel ilkeleriyle ilgili bilgileri kurumsal websitesinde bulabilirsiniz. Pektim hem öğrencilere staj imkanı hem iş arayanlara iş imkanı sunmaktadır. Pektim insan kaynakları, elemana ihtiyaç duyduğu alanları belirleyerek sitesinde yayınlamaktadır. Pektim’e iş başvurusu yapmak istiyorsanız da resmi websitesinde yer alan başvuru formunu doldurabilirsiniz.




Petkim 2012 personel alımıyla ilgili ilanları ileri ki günlerde sitemizde bulabilirsiniz. Sektörünün öncü firmalarından Petkim’in bir personeli olmak istiyorsanız, sitemizi takip ederek yayınlanan ilanlardan size uygun olanlara başvurularınızı yapabilirsiniz.




iscipersonel.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar