7 Aralık 2011 Çarşamba

En çok tutulan alınıp satılan 2.el araba markaları

. 7 Aralık 2011 Çarşamba

Arkadaşlar ben öğretmenim ve çok sık araba değiştiririm. ben türk milletinin en çok tutulan araba anlaşını anlayabilmiş değilim. piyasanın kralı kimdir. reno ve toyota. renodan başlayalım 1- kesinlikle bütün parçaları son derece kalitesiz ve güvensiz. hemde en kral arabası olan lagunanın bile motoru 200 bin km bile gitmiyor. bir bilseniz kaç tane arkadaşım var clio ve meganın hem benzinlisi hemde dizel motorundan ağzı yanan. ama hala kime sorsan reno tutulan araba. hemde parçası ucuzmuş arkadaşım megan 2 nin ön takım parçaları kaç para bilen varmı gidin sorun bakalım ucuzmu pahalımı. 2001 megan aldım motorundan çekmediğim kalmadı 2004 megan 2 dizel aldım satana kadar canım çıktı. birde bütün memurların aşkı olan ve eski tabut brodvayların devamı olan clio nun kazalarda en çok ölü çıkan araba olmasını da unutmayın ya ben yavaş giderim demeyin sakın adamın birinin gelip size 150 km ile vurmayacağnı e biliyosunuz.
2- gelelim toyota ya şu anda 2004 corollam var sol. hane şu piyasanın tek hakimi. ya arkadaş şakasına bir satılığa çıkardım 11 günde 26 kişi aradı hemde çatır çatır pazarlık yaptı. nasıl bir tutulan araba anlatamam. gelelim bu arabanın özelliklerine: tamam arabada yok yok 8 hava yastğından dijital klimasına kadar ful. motorunu öve öve bitiremiyorlar. ya ben böyle bir salaklık görmedim, bundan önce ford escordum vardı onun motoru bile bundan daha iyi hızlanıyodu. he birde triger kayışı olmaşından kaynaklanan sorunsuz motormuş bir elektrik arızası yaptı anam ağladı yaptırana kadar.


tabi hızı seviyorsanız yol tutuştaki güvensizliğini unutmamak gerekir sözde abs esp var yerim ben esp yi arabanın 150 den sonra yolla ilgisi kesiliyo clio gibi. kullananlar bilir clio da 140 dan sonra gideceği şeridi kendisi seçer. tabi bu tutulan toyotamın 140 km den sonra motorun sanki kucağınızda çalışırcasına çıkardığı ses ve son model toyota da bile kesemedikleri lastik sesinin içeri gelmesi. yani sonuç itibari ile 2 markada türkiyenin en çok tutulan markası fakat sürüş keyfini soracak olursanız olay kopar gider. tamamda kardeşim hangisini alalım derseniz. 1- reno megan yerine fiat marea alıp lpg takın kesinlikle megana 10 basar derim. 2004 maream vardı eşim bile hala anar o arabanın rahatlığını. toyata yerine mi selefi olan honda derim. 2005 civic almıştım bir ara eski bir türk konakları gibi tabiri caizse hiç bir zaman tadı kalitesi tartışılmaz. tabiki o kadar para verilirmi derseniz focus derim hangi modeli olura olsun ben idda ediyorum hiç bir akıllı insan fordan şikayetçi olduğu için satmaz arabasını.




aracforum.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar