23 Mart 2012 Cuma

Beşiktaş Başkan Adayı Fikret Orman Kimdir Ne İş Yapar ?

. 23 Mart 2012 Cuma

1967 yılında İstanbul'da doğdu. Orta öğrenimini Işık Lisesi'nde, yüksek öğrenimini Yıldız Üniversitesi ve ABD Florida Üniversitesi'nde tamamladı. Orsan Yedek Parça San. ve Knorr-Orsan Ticari Araç Sis. Ltd. şirketlerinde Yönetim Kurulu Üyesi olarak faaliyet gösteren Orman, evli 2 çocuk babasıdır.

Beşiktaş Kulübü eski yöneticisi Levent Erdoğan, başkan adaylığından çekildiğini açıkladı. Levent Erdoğan yaptığı açıklamada, Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz'in başkanlığa aday olmasının ardından bu kararı aldığını söyledi. Daha önce 25 Mart'ta gerçekleştirilecek olağanüstü genel kurulda başkanlığa aday olduğunu açıklayan Erdoğan, Yalçın Karadeniz'in başkan adaylığını desteklediğini, diğer başkan adaylarının ve siyah-beyazlı kulübün önde gelen isimlerinin de güçlerini bu oluşumun etrafında birleştirmeleri gerektiğini kaydetti.

Levent Erdoğan, daha olağanüstü seçimli genel kurulun yapılacağı belli olmadan, normal seçimde dahi Beşiktaş'a başkan adayı bulunmayacağı sözlerinin ortada dolaştığını belirterek, şöyle konuştu:

''Ben bunun üzerine 'Beşiktaş hiçbir zaman sahipsiz kalmaz, göreve talipli çıkmazsa Beşiktaş'ta başkanlık görevine talip olurum' demiştim. Sayın Yıldırım Demirören'in federasyon başkanlığına aday olmasının ardından, olağanüstü seçim yapılmasına karar verildiğinde de Beşiktaş'ın sahipsiz kalmayacağını, bu süreçte aday çıkmadığı takdirde başkan adayı olduğumu ilan etmiştim. Ancak başkan adaylığına talip olurken, bu kriz dönemini atlatabilmek için camiada faydalı olacak kişilerin bir araya gelerek bir yönetim oluşturması durumunda böyle bir oluşumun içinde olabileceğimi ve başkan adaylığı talebimden vazgeçebileceğimi söylemiştim.

Camiayı birleştirici olarak düşünülen Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz'in bugün başkan adaylığını açıkladığını ifade eden Erdoğan, ''Onursal başkanımız Süleyman Seba da bu kriz döneminde Yalçın Karadeniz'in faydalı olabileceğini belirtmiştir. Başkan adaylığından çekilmeme neden olan şartlar oluştuğu için başkan adaylığı talebimden vazgeçtim. Yalçın Karadeniz'in başkan adaylığını destekliyorum ve Beşiktaş'a faydalı olacağına inandığım bir yönetim kurulu teşkil etmesi halinde, yönetim kurulu içinde de görev almaya hazırım'' ifadelerini kullandı.

Erdoğan, bunun bir geçiş dönemi olduğunu ve kimsenin birbirini yıpratmaması gerektiğini belirterek, ''Tüm diğer başkan adaylarının ve Beşiktaş'a faydalı olabilecek kişilerin güçlerini bu oluşumun etrafında birleştirmelerinin Beşiktaş için faydalı olabileceğini düşünüyorum. Beşiktaş'ın içinde bulunduğu ekonomik dar boğazdan kurtulması için Beşiktaşlılığa yakışır bir duruş ve davranış içinde olunması lazım gelir. Beşiktaş camiası, önde gelenleri dayanışma içinde olursa, bu zor ortamdan kısa sürede kurtulunabilir'' diyerek sözlerini tamamladı.



internetbudur
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar