23 Mart 2012 Cuma

Dünyanın En İyi Sağlam Bıçağı Kramer Bıçaklarının Özellikleri

. 23 Mart 2012 Cuma

Profesyonel mutfaklarda çalışan 10 yıl sonra, bunu benim için uygun olmadığını biliyordu. Ben üst şef olmak asla ve ben olmak istemedim.Mutfak bıçağı yerine - Ben onun en önemli aracı bakımı ile aşçılık dünya destekleyecektir.






Ben bıçak bileme sırlarını öğrenme ülke gezmiş ve sonunda onların en hasarlı bıçaklar için aşçılar soran restoran restoran eski bir posta kamyonu itici bir iş başladı. Bu bıçaklar geri hayat getiren ve yeni daha onları daha da iyi yaptıktan sonra, bir tutku doğdu.


O ben bıçak benim anlayışı derinleştirmek istediğini fark nerede Bladesmithing okul vardı ve sadece bunları netleştirmek, ama biliyordu ve sevilen sanayi için bunları yapmak için.




O 1994 idi. O zamandan beri, ABD'de 120 ana Bladesmiths biri haline gelmiştir. Ben metal ve yangın, mastering çelik bileşimi, inşaat ve mükemmel bir mutfak bıçağı tek fikirli peşinde şekillendirme çalışma hayatımı adadım.


Noel sabahı gibi hissediyor.Hediyeler açılması ve nihayet yeni bir oyuncak ile oynamak alma beklentisiyle. O bir kızartma yemek ve onun yeni Kramer 10 inç dilimleyici denemek zorunda çünkü Chilebrown işte bugün olmayacak Salt Mine patronların bilgilendirmek için bir eğilim vardır.Noel Arifesi muallakta 5 yıl sürdü. Bu bıçak sipariş edildiğinde budur. Bu beklemeye değdi.


Bob Kramer benzersiz ve kaliteli bıçak yapar. Onlar profesyonel aşçılar, koleksiyoncular ve ev aşçılar tarafından dışarı aranır. O bıçak yapımında dünyada ünlüdür. Bob sadece 67 Amerika Birleşik Devletleri'nde tanınan "Master Bıçak Maker" bir başlık tutar. Kramer Bıçaklar hakkında sayısız dergi makaleleri olmuştur. Hatta arkadaşımın Joey Altman'ın 'Bay Cafe' ile TV'de yer aldı. O Seattle Washington'da bulunan gerekir kullanıldığında Bayan Goofy ve Bob ve dükkânını ziyaret etti. O çok yakışıklı Bladesmith olduğunu. Bob süreci bıçak aracılığıyla bize yürüdüm ve sorular benim uzun bir liste yanıtladı.Turdan sonra, ben onun bıçak birini satın almak için teklif etti. Bob Ben 'rotasyon' için koymak zorunda olduğunu bildirdi. O ilk bıçak yolumu döndürmek için yaklaşık 6 ay sürdü. Bu 1997 civarında gerçekleşti ve şimdi 12 yıl ve yarım düzine dönüş yaklaşık 5 yıldır daha sonra bıçaklar.


Bu bıçak, bir 10 inç dilimleyici olduğunu. Bu rostoları büyük et kesikler oyma için kullanılır. Bu '52100 denilen bir araç çelikten yapılır.Çelik 6 saat sürer yedi adım ısı sürecinden geçer. Daha sonra, bir kenarı verilen bilenmiş ve honlanmış edilir.Kolu ekvator bölgesinden hasat Cocobolo bir gül olduğunu. Bu bıçak güzellik bir şey. Ben ağlamaya gidiyorum düşünüyorum.

Bu Yazı İngilizceden çevrilmiştir...

uzmanmemur.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar