18 Haziran 2012 Pazartesi

KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans Başvuru Kılavuzu

. 18 Haziran 2012 Pazartesi


KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavı başvuruları 18 Haziran 2012 Pazartesi günü başlayacak ve 4 Temmuz 2012 tarihinde sona erecek.

KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavına başvurular 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu’nda yer alacak açıklamalar doğrultusunda yapılacak. 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu 18 Haziran 2012 Pazartesi günü ÖSYM tarafından açıklanacak.

2012 KPSS Ortaöğretim ve Önlisans düzeyinde 23 Eylül 2012 tarihinde Pazar sabah ve Pazar öğleden sonra olmak üzere iki oturumda yapılacak. Sınava milyonlarca adayın başvuru yapması ve katılması bekleniyor.

2012 KPSS’ye ortaöğretim ve ön lisans mezunları ile bu öğrenim düzeylerinden 2 yıl içerisinde mezun olabilecek durumda olan adaylar girebilecekler.

KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans sınavı başvuru işlemleri, 18 Haziran-4 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılabilecek. Başvurular, başvuru merkezlerince yürütülecek. Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri KPSS’de başvuru merkezi olarak görev yapacaklar.

Sınava katılmak isteyen adaylar, 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu ile Aday Başvuru Formuna, başvuru süresi içinde ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ve memurum.biz’den ulaşabilecekler. ÖSYM tarafından kılavuzun dağıtımı ve satışı yapılmayacak.

2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Kılavuzunda; başvurma, sınav, değerlendirme ve yerleştirme ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer alacak. Sınava başvuracak adayların 2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu’nu dikkatle incelemeleri gerekiyor.

2012 KPSS Ortaöğretim/Önlisans Başvuru Kılavuzu 18 Haziran 2012 Pazartesi günü ÖSYM tarafından açıklanmasının ardından Memurum.biz’de yer alacak.
Gelen arama terimleri:

orta öğterim kpss giriş için gerekli belgeler
kpss kayıt evrakları ön lisans
ortaöğretim kpss başvurusu için gerekli belgeler
2012 kpss on lisans basvurulari icin gerekli belgeler
kpss ön lisans başvuru formu
kpss önlisans başvuru kılavuzu 2012
kpss ortaöğretim açıklamaları 2012
kpss ortaogretım sınav
kpss-2012 ortaogretim onlisan kilavuzu
KPSS-2012/1 Tercih Kılavuzunda

http://www.memurum.biz/?p=22498
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar