11 Ekim 2011 Salı

2012 Personel Alımı - Çağrı Merkezleri Eleman işçi Alımları

. 11 Ekim 2011 Salı


2012 Personel Alımı - Çağrı Merkezleri Eleman Alımları
Genç işsizliğin yüzde 18 olduğu Türkiye’de çağrı merkezleri işsizliğe çare oluyor. Türkiye Çağrı Merkezi Araştırması 2011 verilerine göre 2012′de Anadolu’da 20 bin genç evinin geçim kaynağı olacak. Halen İstanbul, Ankara ve İzmir dışındaki Anadolu şehirlerinde 15 bin 800 genç çağrı merkezlerinde istihdam ediliyor.

IMI Fuarcılık tarafından Global Bilgi ana sponsorluğunda yapılan Türkiye Çağrı Merkezi Araştırması 2011, sektörün istihdama katkısını gösterdi. IMI Fuarcılık Genel Müdürü Meltem Karateke, 2007′den bu yana dış kaynak servis sağlayıcılar pazarının yıllık yüzde 37 büyüme gösterdiğini belirterek, “Ekonomik büyüklüğü 1.1 milyar doları bulan, 50 binin üzerinde istihdam yaratan bu sektör tersine göç başlattı. Sektör Anadolu’daki gençleri ekonomiye dahil etmeye başladı” dedi.
Araştırmaya göre Anadolu’ya yapılacak kısa vadeli yatırımlar, 3500 kişilik ek istihdam yaratacak. 20′den fazla firma Anadolu’daki teşvik bölgelerine yeni çağrı merkezi yatırımları planlıyor. Firmalar planladıkları yatırımlarını gerçekleştirirlerse 2012 yılında, Anadolu’daki koltuk sayısında minimum 4 bin adetlik artış olacak. Bu da kısa vadede çağrı merkezi sektörünün Anadolu’da 3 bin-3 bin 500 kişilik bir ek istihdam yaratacağı anlamına geliyor. Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Bahadır Pekkan, kamu sektörünün büyük potansiyel taşıdığını söyledi. Sektörün 55 bin kişiye istihdam yarattığını vurgulayan Pekkan, “İstihdam rakamının kısa sürede 65 bine çıkmasını bekliyoruz. Kamu çağrı merkezleri büyümede kilit rol oynuyor. Kamunun bu alana önem vermesiyle istihdam sayısı 5 yıl içinde 150 binlere çıkabilir” diye konuştu.

Almanya’ya Türkiye’den Almanca hizmet

Hindistan’ın dünyanın birçok ülkesine uzaktan çağrı merkezi hizmeti verdiğini söyleyen Meltem Karateke, “Türkiye’nin Avrupa’nın Hindistan’ı olma yolunda ilerliyor. Almanya’ya giden gurbetçilerin 3. kuşağı iş için Türkiye’ye dönüyor. Türkiye’den 1000 kişi Almanya ve Hollanda’ya kendi dillerinde çağrı merkezi hizmeti veriyor” dedi. Halen Alman havayolları şirketi Lufthansa’nın tüm Almanca hizmeti Türkiye’den veriliyor. Toshiba’nın da Almanca hizmetini Türkiye’den almaya başlayacağı konuşuluyor.

Kaynak: Gazetevatan

Gelen arama terimleri:
•sağlık bakanlığı çağrı merkezi personel alımı ankara
•sağlık bakanlığı çağrı merkezi personel alımı 2011
•2012 personel alımı
•sağlık bakanlığı personel alımı 2012
•saglık bakanlığı çağrı merkezi
•personel alımı 2012
•sağlık bakanlığı çağrı merkezi eleman alımı
•SAĞLIK BAKANLIĞI ÇAĞRI MERKEZİNE MEMUR ALIMI
•çağrı merkezi eleman alımı
•çağrı merkezi eleman alımları




kaynak: memurum.biz
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar