29 Aralık 2011 Perşembe

Keşan Müftüsü Yılbaşı Noel Baba Twitter Geyikleri Komik

. 29 Aralık 2011 Perşembe

Noel Baba'nın geyikleriTWITTER GEYiKLERiKEŞAN Müftüsü Süleyman Yeniçeri’nin, “Noel Baba baca ve pencereden giriyor. Ama doğru dürüst birisi olsa kapıdan girerdi” sözleri Twitter’da günün konusu oldu. Yeniçeri için yapılan yorumlardan bazıları şöyle:

Keşanlı Ali Destanı out Keşanlı Müftü Destanı in
@GaniMujde: Ben sana Noel Baba olamazsın demedim, adam olamazsın dedim. (Keşan Müftüsü)
@berna_lacin: Yaaa Keşanlı Müftü’nün Noel Baba açıklamasına soruşturma açılması, müftünün sözleri kadar komik. Gülüp geçemiyoruz hiçbir şeye galiba!
@ardaerdik: Sabah Noel Baba’yı bacadan girerken yakaladım. Çektim karşıma konuştum. Sakalından utan dedim. Sonunda imana geldi.




@DenizUlke: İki gündür yüzümüzdeki gülümsemenin baş müsebbibi Keşan Müftüsü’nü seviyorum. Bence de kabahat Noel Baba’da. 
@ukaraahmetoglu: Keşan Müftüsü’nün sözleri üzerine Noel Baba açıklama yaptı: Daha da gelmem Keşan’a.
@kamer-1903: Diyanet Keşan Müftüsü’ne soruşturma açmış. Mizaha darbe vuran bu girişimi kınıyorum!
@rantulas: Süperman adam olsaydı, tayt giymezdi-The Müftü.
@Tarik Tufan: Noel Baba adamsa Keşan Müftüsü’nü ziyaret eder, şahsi bir husumetinin olmadığını medyaya açıklar.
@tansud: Keşanlı Ali Destanı out Keşanlı Müftü Destanı in.
@roberkoptas: Ben 7 yaşındayken Noel Baba çok istediğim maket gemiyi getirmişti. onu kimse gözümden düşüremez (abimin aldığını biliyordum ama olsun).




internetbudur
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar