18 Mart 2012 Pazar

18 Mart 2012 ilkbahar ÜDS Sınavı Soru ve Cevapları

. 18 Mart 2012 Pazar


Bugün yapılan üds sınavının soru ve cevapları açıkklandığı anda sizlere sunacağız. Sınava bende girdim oldukça seçici bir sınavdı sizlerinde sınav hakkındaki görüşlerinizi almak isterim.


AÖL sınavları na hazırlanan arkadaşlara yardımcı olsun diye hazırladığık yazıyı. Yazımızda şimdiye kadar çıkmış açık öğretim lisesi çıkmış soruları derledik.
Açık öğretim Lisesi öğrencilerinin sınavlara hazırlanırken yararlanabileceği daha önceki açık öğretim lisesi sınavında çıkmış soruları aşağıdaki adreslerden indirip inceleyebilirsiniz. Geçmiş dönemlerde çıkkan açık öğretim lisesi sınavı soruları dır.
Eskiden Çıkmış Yıl Yıl Tüm Açık Öğretim Lisesi AÖL :
Varsa herhangi bir sorunuz, çekinmeden sorabilirsiniz.
Soruları indirmek için sağ tıklayıp farklı kaydet e tıklayın



memurlarilan
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar