9 Mayıs 2012 Çarşamba

Murat Boz sevgilisi Eliz Sakuşoğlu ile çok mutlu haberi

. 9 Mayıs 2012 Çarşamba


18. Kral TV Müzik Ödüllerinde
En İyi Erkek Sanatçı Ödülü’nü Murat Boz aldı. Ünlü sanatçı sahnede sevgilisi Eliz’e "her başarılı erkeğin arkasında bir kadın var seni seviyorum" dedi.

İkilinin, her ne kadar yalanlasalar da geçen yaz yurtdışında evlendikleri ve bedelli askerlikten yararlanan Boz’un Alman vatandaşı olan Sakuçoğlu’na, “Boşanalım” dediği ancak Eliz’in ‘Boşanırsak dul kalmış olurum. İlla istiyorsan Türkiye’de düğün yapalım ama boşanmamız mümkün değil’ dediğini de duymayan kalmadı.. 



O Ses Türkiye yarışmasıyla birlikte popülaritesi tavan yapan ve daha çok kesim tarafından tanınan Murat Boz’un bu şöhret rüzgarından başı döndüğü ve bağımlılıklarından kurtulmak istediği de aşikar.. 

Ancak Eliz, kendini yoktan var eden Murat Boz’u en parıldadığı dönemde kaybetmek istemiyor.. Hem kariyer kaybı, hem de maddi rahatlık kaybı Eliz Sakuçoğlu’nun gözünü fena korkutuyor.. O yüzden de formalite evliliğini sürdürmekte ısrarlı.. 

Murat Boz'un hem sevgilisi hem imaj danışmanı kendini geyşa olarak adlandırıyor...

Şarkıcı Murat Boz’un imaj danışmanlığını yapan sevgilisi Eliz Sakuçoğlu “Murat’ı giydirmek çok kolay... Vücudu çok güzel, o yüzden bazen transparan gömlekler giydiriyorum. Murat’a deri giydirmeyi çok istiyorum ama olmuyor. Hemen gay yakıştırması yapılıyor” diyor.

İki yıl önce “Fear Factor” yarışmasında birinci olan Eliz Sakuçoğlu, son olarak aynı zamanda imaj danışmanlığını yaptığı Murat Boz ile Bodrum’da öpüşürken çekilen fotoğraflarıyla akıllarda kaldı. Üç yıl önce Almanya’dan Türkiye’ye kesin dönüş yapan Sakuçoğlu, sadece imaj danışmanlığı değil, oyunculuk, fotomodellik ve moda tasarımcılığı yapıyor.

Ayşe Hatun Önal’ın “Kalbe Ben” ile Sıla’nın “Kenar Süsü” şarkısının klibindeki kıyafetlerini de hazırlayan Sakuçoğlu, yakında da kendi giyim markasının ürünlerini açacağı mağazada satmayı planlıyor. 24 yaşındaki Sakuçoğlu, Almanca, İngilizce ve Fransızca’yı anadili gibi konuştuğunu, Türkçe’sini ise sevgilisi Murat Boz sayesinde geliştirdiğini belirtiyor.
                                                     
Nerelisiniz, eğitiminiz nedir? 
Antakyalıyım. Eğitimimi Almanya’da aldım. Altı yaşındayken Almanya’ya gittik. Hayalim moda dünyasında çalışmaktı. 14 yaşında oturduğum şehirde bir mağazada, harçlığımı çıkarmak için çalışmaya başladım. Hafta sonları satış rekorları kırıyordum. Benim seçtiğim kombinasyon iki saat içinde satılıyordu. Bunun üzerine marka danışmanlığı teklifi geldi. Mağazanın İtalya’dan alışverişlerini ben yapmaya başladım. Sonra Bremen’de yaşamaya ve orada ünlülerin alışveriş yaptığı bir mağazanın atölyesinde tasarımcılık yapmaya başladım. Ama hayalim modellikti.

Türkiye’ye gelişiniz nasıl oldu? 
Annemin bana 18 yaşıma geldiğimde set kart hazırlayacağına dair sözü vardı. 1992 yılında babamla boşandığı için annem İstanbul’da yaşıyordu. Onun yanına İstanbul’a geldim. Birlikte Gaye Sökmen Ajans’la sözleşme yaptık.

Fotomodellik yapmaya başladım. Ondan sonra oyunculuk başladı. Hülya Koçyiğit, Ediz Hun gibi starların oynadığı “Asla Unutma” dizisinde üç bölüm oynadım. Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde sekiz ay akşam kursunda oyunculuk eğitimi aldım. Sonra cildim bozuldu ve ara verdim çalışmaya...
                                                                   
Neden? 
Buradaki nem oranını cildim kaldırmadı ve yüzümde egzamalar çıkmaya başladı. Hâlâ arada çıkıyor ama ilaçların çok faydasını gördüm.

Oyunculuğa ve modelliğe ara verdikten sonra neler yaptınız?
Acun Ilıcalı’nın “Fear Factor” yarışmasına katıldım. Sunucu olarak ajanstan gönderdiler beni, ama bir de otele gittim ki, 500 kişi var. Meğer yarışmacı olarak çağrılmışım. Bunu oraya gidince öğrendim. Arjantin’e gittim, yarışmada birinci oldum ve 50 bin YTL kazandım.

Murat Boz’la nasıl tanıştınız? 
2,5 sene önce arkadaş ortamında tanıştık. Başta çok iyi arkadaştık. O bana eski kız arkadaşından bahsediyordu, ben ona kendi arkadaşlarımdan bahsediyordum. Başlangıçta Türkiye’ye alışamadım ve dönmek istedim. ‘Birlikte çalışalım’ dedi. Onun teklifi üzerine kaldım. Önce iş ilişkisiyle başladı her şey.

Arkadaşlığınız duygusal boyuta nasıl taşındı? 
Kendiliğinden oldu. Bir gece aramızda farklı bir elektrik oldu. Birden elimi tuttu. Ben de ne oluyoruz diye şaşırdım ve arkadaşlar birbirinin elini mi tutar diye sordum. ‘Tutamaz mı?’ dedi. Öylece başladık. Ama ona sorarsanız, ben onun peşinden koşmuşum. (Gülüyor) Birbirimize âşık olduk. Birlikte yaşıyoruz.

Murat Boz, zor mu yoksa anlaşması kolay bir partner mi? 
Çok zor bir adam değil, aslında çok net ama hâlâ benim için kapalı bir kutu gibi... Ne zaman, ne yapacağını çözmeniz çok zor, dengesiz, balık burcu... Murat’ın en sevdiğim yanları efendiliği, mutevazılığı... Çok sosyal bir insan... Murat sayesinde aile kavramının sıcaklığını, örf ve adetlerimizi öğrendim.

Sevgilinizin çok fazla kadın hayranı var, sizi rahatsız eden, kıskançlık duymanıza neden olan durumlar oluyor mu?
Konserlerde falan hayranlarını hiç kıskanmıyorum. Kıskansam ben kaybederim. Çünkü onlar Murat Boz’u seviyorlar. Ben günlük yaşamdaki Murat’ı seviyorum, onunla birlikteyim. İşle, özel yaşamı ayırıyorum. Ancak saf yaklaşmayanlar oluyor, onlardan rahatsız oluyorum.
pic.twitter.com/SJQ2DRgD
Mesela gece dışarı çıktık. Orada Murat Boz olarak da bulunmuyor ama gelip üstelik de benim yanımda çok farklı tekliflerde bulunuyorlar. Birlikte olmak istediklerini söyleyenler bile oluyor. Hatta geçenlerde yanımızda başka kız arkadaşlarımız da vardı. Hayranları Murat’ın yanına geldi, sarıldı falan... Kız arkadaşlarımız “Eliz ne oluyor, her yerine dokunuyorlar Murat’ın, rahatsız olmuyor musun?” diye sordu. Ben de dedim ki, ne yapayım, hayranları işte... Bu yüzden gecemi mi mahvedeyim? Murat zaten gelip kendisine yapılan tacizleri anlatıyor.

Bu yüzden kavga ettiğiniz oldu mu? 
Yok, asla... Tepki gösterirsem kendi kendimi bitiririm. Murat da benim gibi canayakın olduğu için başkaları bu durumu farklı yere çekiyor ama sonuçta Murat benimle birlikte... Bunu da herkes biliyor.

Murat Bey, sizi kıskanıyor mu? 
Çok kıskanıyor hem de... Açık giyinmemi hiç hoş görmez. Sadece tanıdığı kişilerle gece dışarı çıkmama izin veriyor.

Evdeki iş dağılımı nasıl? 
Çok geyşa ruhlu bir kadınım. Erkeğime 24 saat hizmet veriyorum gerçekten... Kahvaltısı mutlaka hazırlanır, kıyafetleri... Bütün gününü menajerleriyle birlikte ben organize ediyorum. Erkeğin mutfağa girmesinden açıkcası çok hoşlanmam. Ama çok güzel makarna ve kısır yapar.

Murat Boz’un imajını belirlerken nelere dikkat ediyorsunuz?
Murat’ı giydirmek çok kolay, boy var, yakışıklı... Ancak Murat tarz şeyler sevmiyor. Özellikle günlük yaşamda çok sade şeyler giyiyor. Konserde Murat bambaşka birine dönüşüyor. Murat bana göre çok seksi ve ben de o seksiliğini ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Vücudu çok güzel, o yüzden bazen transparan gömlekler giydiriyorum. Bazen de her önüne koyduğumu giymek istemediği için zorlanıyorum ama genel anlamda sevgilisi olmam bir avantaj, onu daha rahat çözüyorum. Mesela mutlaka yedek bir kıyafeti hazır bulunduruyorum. Bazen bir gün önce kararlaştırdığımız kıyafeti ertesi gün giymiyor.

Başka sanatçılara da imaj danışmanlığı yapıyor musunuz? 
Sıla ve Ayşe Hatun Önal’ın son kliplerinde kıyafetlerini hazırladım..

İmaj konusunda en beğendiğiniz erkek starlar kimler?
Tarkan’ı çok beğeniyorum. Son olarak Açıkhava konserinde giydiği beyaz yelek, beyaz pantolon ve güneş gözlüğü çok başarılıydı ama Türkiye’de erkek sanatçıların şöyle bir sorunu var. Gay’lik yakıştırması nedeniyle her şeyi giyinemiyorlar. Mesela Murat’a deri giydirmeyi çok istiyorum ama olmuyor. Hemen gay yakıştırması yapılıyor. Ya da taklit olmakla suçlanıyorlar. Justin Timberlake’e benzetiyorlar mesela... O nedenle Türkiye’de erkek popstarların giyimleri çok sınırlı... 
Hatta durum o kadar ileri bir seviyedeymiş ki Eliz Sakuçoğlu’nun Murat Boz’a ‘Senden boşanmam imkansız Murat, bunu aklından çıkar.. Kağıt üstünde bile olsa evliyiz ve evli kalacağız.. Ama sen Türkiye’de özgür bir erkeksin!’ dediği kulaktan kulağa yayılıyor.. 

Murat Boz’u kaybetmemek için onu özgür bırakan, her şeyine göz yuman Eliz Sakuçoğlu’nun tüm bunları söylemiş olmasına rağmen yaşadığı kıskançlık krizleri, sevgilisinin ensesinden hiç ayrılmama durumu Murat Boz’u çileden çıkartıyormuş.. 

O nedenle de her fırsatta ‘boşanalım, yeniden evleniriz!’ teklifini yineliyormuş.. Ancak aldığı cevap her defasında ‘hayır’ oluyormuş.. En yakın arkadaşlarına dert yanan Murat Boz’un ‘bana fikir verin, bu işten nasıl kurtulacağım’ ben dediği de gelen bilgiler arasında..



internetbudur
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar