5 Kasım 2011 Cumartesi

Kaşmir Halı Bayilik Şartları ve Başvurusu

. 5 Kasım 2011 Cumartesi


Kaşmir halı bayilik60.000 m2 lik bir alan üzerinde kurulu olan Kaşmir Halı, modern teknolojiyle donatılmış tesislerinde 16 farklı kalitede üretim yapmaktadır. Yılda 6 milyon metrekare üretim hacmine sahip olan Kaşmir Halı 2008 - 2009 yılında üretim kapasitesini 12 milyon metrekareye çıkarmayı hedeflemektedir.
Her bütçeye ve her beğeniye yönelik geniş ebat, desen ve renk çeşidiyle hizmet veren Kaşmir Halının misyonu, üretimden satışa ve satış sonrası hizmete kadar tüm aşamalarda en yüksek kaliteyi sağlamaktır.
Yurtiçinde 12 bölge bayii ve 1200'ün üzerinde satış noktasıyla hizmet veren Kaşmir Halı, teknolojik gelişmeleri günü gününe takip eden, üretimini en son teknolojiye sahip üretim teknikleriyle gerçekleştiren ve teknolojik üstünlüğü sayesinde de dünya standartlarında üretim yapan bir kuruluştur.
Kaşmir Halı bayiliği almak istiyorsanız. Kaşmir halı'nın bölge bayileriyle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Size en yakın olan ili arayıp iletişime geçebilirsiniz.
http://www.kasmirhali.com/tr/bayilerimiz.html Buradaki linkten size en yakın bölge bayisine ulaşabilirsiniz.



morfikirler.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar