16 Kasım 2011 Çarşamba

Banvit Bayilik Franchising Şartları ve Başvurusu

. 16 Kasım 2011 Çarşamba

Sektöründe 41 yıldır faaliyet gösteren Banvit A.Ş., çalışanlarıyla bir “aile” kimliği içerisinde bütünleşerek, geleceğe yine çalışanları, iş ortakları, müşteri ve tüketicileriyle birlikte yürümeyi ilke edinmiş, tam entegre üretim sistemlerine sahip, sosyal sorumluluklarını yerine getiren, çevreye ve insan sağlığına duyarlı, öncü bir gıda kuruluşudur.

Türk kanatlı sektörünün lideri konumundaki Banvit’in amacı, gelecekte Avrupa’nın da önde gelen gıda üreticileri arasında yer almaktır. Banvit bu hedefi doğrultusunda gerekli kapasite artırımlarını gerçekleştirerek, Türkiye’de olduğu gibi Romanya’da da yeni yatırım hamlelerini aralıksız olarak devam ettirmektedir.

Banvit’i bugünkü konumuna getiren, zaman içinde oluşan Banvit kültürüdür. Çok çalışmak ve kaliteden ödün vermeden, ucuzluğa kaçmadan tüketicinin mutluluğunu düşünmek. İşte Banvit ahlakının ve anlayışının temelinde yatan budur.

Bu arada yüklendiğimiz önemli bir misyon var: “Tüketicinin beklentilerine cevap verebilmek.” Türkiye’de sosyal yaşantı süratle değişiyor. Çalışan kadınlarımız gün geçtikçe daha da artıyor. Dolayısıyla mutfağa ayıracak kısıtlı vakitleri olduğu için hazır gıdaları daha sık tercih ediyorlar ama gıdaların doğal ve lezzetli olmasını istiyorlar. Biz de değişen bu sosyal yaşantı içinde, Türk tüketicisinin ihtiyaçlarına bugün için pişmiş ya da pişirilmeye hazır piliç, hindi ve kırmızı et ürünlerimizle en iyi şekilde cevap vermeye çalışıyoruz. Ancak hedefimiz, bir gıda şirketi olarak tüketicimizin ihtiyaçlarını çok daha geniş bir ürün yelpazesiyle karşılayabilmek.

Banvit sektörde birçok ilkin mimarı olmuştur. Bunlardan en önemlisi temizlenmiş taze piliç ve piliç yan ürünlerinin poşet içinde satılmasıdır. Bir marka olduğunuzda ürününüzün sorumluluğunu taşımanız gerekir. Piliç sektörüne ilk ambalajlı taze ürünü sunduğumuzda Banvit olarak şunu söylemek istedik: “Biz, ürünümüzün her zaman kefiliyiz.“

Kendimize güveniyoruz, çünkü sektörümüzle ilgili her türlü gelişmeyi çok yakından takip ediyoruz. Amerika’daki, Avrupa’daki fuarlara katılıp bilgimizi artırıyor, teknolojiden geri kalmıyoruz. Ayrıca bize katkıda bulunacağına inandığımız, kendi alanlarında lider danışmanlık ve hizmet şirketleriyle birlikte çalışmaktan hiç çekinmiyoruz. Bu tür şirketlerle olan ilişkilerimizde her zaman “evlilik” anlayışını benimsediğimizden, onlar da kendilerini tam bir Banvitçi olarak görüyor ve bu şekilde başarıya daha kolay ulaşıyoruz.

Sonuç olarak başarının temelinde yeniliklere açık olmak yatıyor. Bunu da yaş ortalaması 32 olan çalışanlarımız ve ruhu her zaman genç kalan yöneticilerimizle yakalıyoruz...

Şirket Merkezi:
Balıkesir Asfaltı 8.km. Bandırma / Balıkesir

Tel: (0266) 733 86 00 Pbx
Faks: (0266) 733 86 18 Pbx

franchisedestek.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :

istanbul tours dedi ki...

Romanya'da gidecek arkadaslara kisa bilgiler.

Romanya'nin Baskenti Bükres Tuna Irmagi kiyisinda kurulmus bir sehirdir. Bükres Sehri geçmiste sürekli sanat ve mimarinin baskenti olmustur. Bükres'te 1989 yilinda tamamlanan Parlamento Binasi Pentagon ve Tibetteki Potala Sarayi'ndan sonra Dünya'nin 3. Büyük binasidir. Bükres Sehri 1459 yilinda Kont Drakula olarak bilinen Prens Vlad tarafindan kurulmustur. Sehir zamanla Drakulanin Sarayinin etrafinda büyüyerek bugünkü Bükres ortaya çikmistir.
mutlaka gormeniz gereken destinasyonlar....
1- Athenaeum muzesi
7- ZAFER ANITI
8- Khreschatyk
9- TRANSILVANYA SATOLARIYLA
10- http://www.privatetoursinistanbul.com bu sitedende eskiden uçak bileti de satiliyordu ben burdan aldim...
diger konu ise konaklamada ben arkadaslara tavsiyem otel cok pahali onun bizim otel diyebilecegimiz yerler 100 usd baslayor onun yerine size ben size ev kiralamalarini tavsiye ediyorum. onlar ise 45 usd kaliyor ve cok daha rahat edeceginiz yerler acikcasi il gidisimde bende diger giden arkadaslar gibi fazla otel parasi verenlerdenim. yemek konusu ise arkadaslara domuz eti yemek istemeyen arkadaslara vejetaryan demek en iyi tercih olsa gerek ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...