16 Kasım 2011 Çarşamba

Makromarket Bayilik Franchising Şartları ve başvurusu

. 16 Kasım 2011 Çarşamba

Makro Market yerli bir perakende markası olarak, organize ve modern anlayışla, üretici ve tüketicilere kaliteli hizmet vermek için 1991 yılında Songör ailesi tarafından kuruldu. Zaman içinde gelişime açık yenilikçi yaklaşımıyla nitelikli insan, yeni teknoloji, yönetim stratejileri ve planlı büyük hedefler ile çalıştı. Ulusal bir marka kimliği ile ülkemizin tarım ve sanayi üretim planlamasında, tüketici taleplerini olgunlaştırmak ve adına bilirkişi rolünü 20 yıldır üstlenmiş modern bir perakende markası haline gelmiştir.

Organize perakendenin gelişmesi; kayıtlı ve kurallı çalışması için Makro market hep öncü oldu. Aynı zamanda kurucusu Şeref Songör Türkiye Perakendeciler Federasyonunu da kurarak ülkemiz perakendeciliğinin güçlü ve etkin bir şekilde yapılanması çalışmalarında bulundu. Böylece sektörde toplam kalitenin gelişmesinde de katkı sağladı.




Makro Market bugün 6 ayrı Bölge müdürlüğüne bağlı 10 ilde, 144 mağaza ve 140 bin metrekare müşteri alanıyla hizmet vermektedir. Kurum bünyesinde; Yönetim kurulunun ikinci patronlarımız dediği (birincisi müşteriler, üçüncüsü de hissedarları olarak ifade edilir) 4.350 çalışanı istihdam etmektedir. Farklı pazarlama ve hizmet stratejileri ile Makro Market, yılda 70 milyon müşteriye hizmet vermektedir. Makro Market Fortune Türkiye’nin en büyük 500 şirket araştırması 2009 yılı verilerine göre, perakende sektöründe 6. istihdam da 39. sırada ve ciro sıralamasında ise ilk 100 firma arasında yer almıştır.
Makro Market, ilk gününden itibaren örnek Sosyal sorumluluk çalışmaları gerçekleştirmektedir. Eğitime ve öğrencilere verilen destekler, çevre duyarlılığı, sağlıklı yaşam ve ülke sporunun gelişmesi için yapılan katkıları ile de örnek teşkil etmektedir. Makro Market, hizmet verdiği bölgelerde tespit edilen toplumsal ihtiyaçlar doğrultusunda, kurguladığı sosyal sorumluluk projelerini sonuçlanana kadar takip etmektedir. Müşteri memnuniyetine odaklanan Makro market belirlediği sosyal sorumluluk çalışmaları ile beraber tüm projelerinde yenilikçilik, verimlilik, liderlik, duyarlılık ve güvenirlilik ilkelerine son derece önem vermektedir.

Kuruluş yılı: 1991
Bulunduğu il (Merkez): Ankara
Bölge Müdürlükleri: Ankara, İstanbul, Konya, Samsun, Kayseri, Antalya
Mağazası bulunan iller: Ankara, Antalya, İstanbul, Kayseri, Kırıkkale, Konya, Karaman, Malatya, Mersin, Samsun
Ürün kategorileri: Food, Nonfood, Fastfood
Mağaza sayısı:
2006:35
2007:92
2008:104
2009:112
2010:124
2011:144
Net Satış alanı:139.717 m2
Kasa Sayısı :775
Çalışan sayısı: 4350
Ziyaretçi sayısı (Aylık):10.500.000 kişi



franchisedestek.com
Share this Article now on :
ARTIKEL YANG BERHUBUNGAN :


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar